תהליך לתפקיד התחלתי בתחום. כלל מטלת בית ארוכה ולאחר מכן שני ראיונות פרונטליים.
לאחר שלא התקבלתי נשלח מייל גנרי בלבד.
ביצירת קשר עם המגייסת הייתה הימנעות מלהסביר מדוע לא התקבלתי.
שאלות מתוך הראיון
שאלות נוספות הקשורות בחשיבה שיווקית.
בנוסף נשאלה שאלת אומדן, כמה ספרים יש בניו יורק.
תשובות
הוסף תשובה
|
לצפיה בתשובות
ספטמבר 2023
עברתי אותו תהליך, בנוסף בראיון נשאלתי על דייסון שנכנס עכשיו לשוק(למרות שהוא נכנס לפני 10 שנים) ולאיזה 3 קהלים אני רוצה לפנות בקמפיין ולמה
3 ראיונות, 2 עם גורמים ״מקצועיים״ ואחרון עם hr. בכל הראיונות שאלו את אותן השאלות, הרגיש כמו בזבוז זמן. בשום שלב לא שאלו שאלה מקצועית אמיתית. מה שהפריע לי בעיקר היה הראיון עם הhr. נשאלו שאלות לא לעניין כמו האם יש לי חברה, ולמה אין לי. אמרו לי שלפי הלבוש שלי אני נראה אדם קז'ואלי (מה זה לעזאזל אומר) וזה לא מסתדר עם הייטק (קיי לוג'יגק, הייטק אתם לא). נשאלו שאלות מוזרות. נאמר לי בראיון שלפעמים צריך לעבוד בסופי שבוע, ואין שעות מוגדרות. אפשר לבוא מוקדם, אבל בדרך כלל לא עוזבים לפני 7 בערב. מי שמחפש חברות רציניות, אני ממליץ לו להתרחק מכל מה שקשור לדיגיטל, מרקטינג ומשרדי פרסום. לזכותם - כן קיבלתי תשובה במהרה לאחר הראיונות.
שאלות מתוך הראיון
לא היו כאלה.
הגורם המקצועי שלדעתי יכל לראיין אותי כמו שצריך זה היה המפתח, אבל הוא לא היה בראיון.